vrijdag 8 augustus 2014


Vandaag diep triest nieuws...voor mij een "Legend" die er opeens door n laffe daad niet meer is. Jij nam mij mee Roel naar de Geleenstraat in den haag toen ik 14 was...ff langs de haringkoning zo vanuit de gogo dat kon toen gewoon! Dat ik pas om 4 uur snachts thuis kwam vond mijn Pa minder! In Zwitserland gingen we uit eten in n supersjiek restaurantje waar alleen maar sterren kwamen...maar wij dus ook...dat kon gewoon met jou. 220 km p uur rijden in n koekblik met 5 man kon gewoon...Je zoon laten staan,lees vergeten, bij een benzinepomp meer als 1000 km van huis kon gewoon...je dacht gewoon dat Theo bij mij en Perry in de vrachtwagen zat...maar dat dachten wij ook..dat hij bij jou en Willem zat...Wat hadden we een lol!;) Jij reed jouw chevy van dwars de bosjes in bij thuiskomst, liet deze gewoon open staan met alles erin...niemand haalde het in zijn fucking kop om aan jouw spullen te zitten...maar nu hebben ze dat wel gedaan en gaf je waarschijnlijk niet toe...want zo was je gewoon niet! Jij was geen stereotype...eerder het gezicht van onverschrokken, stoer, outlaw en rebel spirit! Ik vind t raar dat ik op een topzomerdag zo klote gevoel in mijn pens heb...en dan kon ik je eigenlijk niet eens zo goed! Ik ben nooit zo goed verbaal dus ik schrijf het maar van mij af...Vanavond drink ik een biertje op je ouwe reus! Proost!! Ik wens de nabestaanden en vooral Theo de Mooij heel veel sterkte. Je weet de weg pik! Zie je snel gozer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten